دوشنبه 19 شهریور سال 1397 admin
متخصص فروش باشید...

در کسب و کار و فروشندگی  التماس نکنید!!!

 برای اینکه در کسب و کار و حتی زندگی خود و ارتباطات خود موفق باشید باید بیاموزید که هرگز التماس نکنید.
به جای التماس کردن و ترغیب افراد به تغییر رفتار و یا خرید یک محصول یا خدمات، تلاش کنید به وی اطلاعات کامل داده، به سوالاتش پاسخ دهید و او را قدم به قدم به اهدافش نزدیک تر کنید.

به یاد داشته باشید که نباید هرگز اصرار کنید، نباید نگاه ملتمسانه و مظلومانه داشته باشید و باید اعتماد طرف مقابل را جلب کنید و از اعتماد به نفس کاذب و غرور بیجا نیز دوری کنید.

اگر موارد فوق را در نظر گرفتید سپس باید پیگیری کردن را به عنوان روش مناسب انجام دهید تا به هدف خود برسید.

 


آمار و فعالیت‌های انجمن
کاربران آنلاین: 17 (تعداد 0 عضو و 17 مهمان)
موضوع‌ها: 666 | نوشته‌ها: 707 | کاربران: 3

خوش‌آمد به جدیدترین عضو: manager